7 november: Natuurfotografie met Wim Weenink

Wim Weenink is een gepensioneerde leraar uit het voortgezet onderwijs die al heel lang en heel gedreven met de natuurfotografie bezig is. Hij heeft veel gereisd, maar voelt zich in zijn provincie (Gelderland) als een vis in het water. Fotoavonturen en projecten waarbij hij veel invloed kan uitoefenen dat is wat hij het liefste doet. Op plekken waar veel natuurfotografen te vinden zijn zul je hem niet vaak tegenkomen.  Hij geniet van het buiten zijn en van het maken van de foto’s meer dan van de foto’s zelf. Vogels, zoogdieren en landschappen vormen zijn motieven en ook in die volgorde. Geen website onderhouden, niet actief op Facebook, maar lekker veel buiten. Veel van zijn foto’s hebben in tijdschriften en kalenders gestaan.
Alles bij elkaar dus een garantie voor een mooie avond.

Locatie: De zaal van Welgelegen, Stationsstraat 2 in Heerde
We beginnen om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur is de zaal open.
Parkeerruimte is er voldoende op het naastgelegen parkeerterrein Het Groene Hart.