3 november: Inspiratie avond 'Veranderend klimaat en tuinen'.

We kunnen er langzamerhand echt niet meer omheen: het klimaat verandert sneller dan gedacht.
Heeft het veranderende klimaat, of heeft het weer in zijn algemeenheid, invloed op onze tuinen?
Hoe reageren planten en welke maatregelen moeten we nemen om onze tuinen toekomstbestendig en duurzamer te maken?
Hoe kunnen we het klimaat in een bebouwde omgeving beïnvloeden en waarom zijn vooral ‘groene tuinen’ van groot belang?
Paul Machielsen is deze avond onze expert. Hij is werkzaam bij Abbing Buitenhof in Zeist en zal via een powerpoint presentatie deze vragen beantwoorden.

Locatie:  Ontmoetingskerk, Kanaalstraat 21 in Heerde. Zaal open om 19.30 uur. De lezing begint om 20.00 uur.