Er komen dit jaar twee Paasworkshops. Op twee locaties.
In Oosterwolde op dinsdagavond 26 maart van 19.30 tot 21.30 uur.
In Epe op maandagmiddag 25 maart van 14.00 uur tot 16.00 uur.

Oosterwolde
Dinsdagavond 26 maart 19.30 uur gaf Hennie Roessink een Paasworkshop in het MFC Hart van Oosterwolde. Zij geeft de laatste jaren de workshops voor Groei&Bloei in Oosterwolde en de deelnemers zijn altijd blij en tevreden met de stukken die gemaakt worden.

Ze moesten bij deze workshop op een glazen vaas een paashaas vormen van ijzerdraad met wol eromheen en kransen van takken van de wilg, het was een heel werk! Daarna werden de kransen met mooie bloemen gevuld tot een prachtig boeket! En dit in de vrolijke kleuren van Pasen. Je moest zelf een mesje en een snoeischaar meenemen!

Klik op de foto hieronder voor een album met foto's van deze Paasworkshop.

Locatie:
MFC Hart van Oosterwolde
Sint Nicolaasplein 15
8097 RA Oosterwolde

Kosten:
Leden Groei&Bloei: € 30,00
Niet leden: € 35,00

Epe
Op maandagmiddag 25 maart om 14.00 uur werd er een Paasworkshop gegeven door Ilse Kerkmeijer. Zij is al jaren onze enthousiaste docent bij de bloemschikcursus.
In Epe werd eenzelfde soort bloemstuk gemaakt als in Oosterwolde al kon de uitvoering iets anders uitpakken. Het te maken onderwerp kon altijd wat afwijken van de foto omdat men afhankelijk was wat er op dat moment te krijgen was van bloemen etc . Je moest zelf een mesje en een snoeischaar meenemen.

Op de paastafel stond  koffie en thee klaar om mee te nemen. Op de tafels  van de deelnemers stond het materiaal klaar. Tijdens de les werden de bloemen uitgedeeld.
Het was een gezellige middag. Men ging met een mooi boeket op de vaas naar huis.

Klik op de foto hieronder voor een album met foto's van deze Paasworkshop.

Locatie:
De Goudvink