7 maart: Jaarvergadering en Inspiratie-avond

Deze avond start om 19.00 uur met de Jaarvergadering.
De zaal is open om 18.45 uur.

De bijbehorende stukken zijn:
Uitnodiging en Agenda
Verslag Jaarvergadering 2023
Jaarverslag 2023
De financiële stukken zijn op te vragen bij de Penningmeester.

Na de Jaarvergadering volgt rond 20.00 uur de Inspiratie-avond.
Meer daarover in het volgende blokje.

De Locatie:
In de Ontmoetingskerk, Kanaalstraat 21, in Heerde.

Inspirerende foto- presentatie van de natuur in Oost-Nederland door Michiel Schaap

Aansluitend aan de Jaarvergadering zal Michiel Schaap, natuurfotograaf, ons deze avond inspireren met zijn prachtige foto's.
Zelf zegt hij daarover:
"Fotograferen in Oost Nederland heeft voor mij als natuurfotograaf het grote voordeel dat je de keuze hebt te fotograferen in verschillende landschapstypen met de bijbehorende flora en fauna. Beekdalen, kampen- en essenlandschappen, heidevelden, landgoederen, natte en droge boscomplexen en natuurlijk de uiterwaarden langs Nederlands mooiste rivier in de IJssel. Graag laat ik u hiervan een compilatie zien van beelden die ik de afgelopen jaren heb gemaakt. De presentatie geeft een goed beeld van de geweldige variatie in flora en fauna die Oost Nederland rijk is. Algemene soorten maar ook zeker minder voorkomende soorten zullen de revue passeren. Daarnaast zullen deze beelden worden afgewisseld met prachtige sfeerbeelden van het geweldige landschap van Oost Nederland."
Michiel Schaap

De Locatie is deze keer weer in Heerde.
In de Ontmoetingskerk, Kanaalstraat 21, in Heerde.