21 november: workshop zaaien van koudekiemers.

Natuurlijk kan je alle vaste planten voor in je tuin kopen bij een kweker of tuincentrum. Maar het zelf zaaien en opkweken ervan is een leuke uitdaging. Hoe mooi is het dat uit zo’n klein zaadje een prachtige vaste plant komt.

Hoe moet je die zaaien voor het beste resultaat en wanneer is de juiste tijd? Zaaien in november? Je zou het misschien niet denken, maar heel veel tuinplanten hebben een natte koude periode nodig om goed te kunnen kiemen. En dan niet de zaden in de koelkast leggen hoor, dat werkt niet altijd. In deze workshop gaan we met meerdere zaden van vaste planten aan de slag. Je gaat met enkele potten vol hoop naar huis. Je zult verrast zijn als het lente wordt!

Locatie: de Ontmoetingskerk aan de Kanaalstraat 21, 8181 HT  in Heerde.
Aanvang: Half acht.
Er kunnen maximaal 20 personen deelnemen. Geef je dus snel op met onderstaand formulier.
Prijs voor leden € 10,- voor niet leden € 20,-.

Inschrijfformulier workshop koudekiemers