16 maart: Tuinieren zonder plaaggeesten

Op 16 maart houdt Baudewijn Odé van Floron een digitale lezing. Deze begint om 20.00 uur uur. Het zal rond 22.00 uur afgelopen zijn.
FLORON (Floristisch Onderzoek Nederland) zet zich al ruim 30 jaar in voor onderzoek naar en bescherming van de Nederlandse wilde flora.
Het gaat deze keer over de vraag: wat is een exoot? Hoe herkennen we die? En hoe houden wij schadelijke exoten uit onze eigen tuin en uit onze omgeving?

De lezing is weer georganiseerd door de afdeling Apeldoorn en ook deze keer kunnen de leden van de afdeling Noord-Veluwe meedoen. Een flink aantal van onze leden heeft de vorige keer al mee gedaan. Dus hopen we er ook deze keer weer veel leden een plezier mee te doen. Geef je op via bijgaande link naar de website van de afdeling Apeldoorn en de rest wijst zich vanzelf.
Tijdens de lezing is het mogelijk om vragen stellen aan de spreker. Dat kan middels de chatfunctie. Info daarover volgt via een instructiefilmpje, dat vooraf aan de lezing getoond wordt aan de kijkers. Je kunt dan meteen checken of geluid en beeld goed is.

Aanmelden kan tot uiterlijk 16 maart 16.00 uur. Het opgegeven emailadres wordt alleen gebruikt om een link te mailen waarmee je toegang krijgt tot de lezing.

De aanmelding voor Groei&Bloei-leden van afdeling Noord-Veluwe verloopt via dit formulier : https://apeldoorn.groei.nl/diversen/aanmelden-activiteit/lezing/  Houdt bij het aanmelden je lidnummer bij de hand. Dat heb je nodig en het staat vermeld op de ledenpas.