Inspiratie-avond Water in de tuin

Deze avond gaat niet door.

Het klimaat verandert, dat is nu wel duidelijk. De zomers worden heter en droger. Aan de andere kant valt er ook steeds meer neerslag in de vorm van piekbuien.
Wat betekent dit voor je tuin? Hoe kun je hiermee omgaan, welke praktische oplossingen zijn er? En waar moet je precies rekening mee houden?

Tuin- en landschapsarchitect Lara de Graaf geeft voorbeelden uit de praktijk: van de afkoppeling van hemelwater en hoe je dit op een creatieve manier kunt inpassen in je tuin, tot een overzicht van sterke planten die bestand zijn tegen diverse omstandigheden.
Meer informatie op: www.ldglandscape.nl

De locatie van deze avond is Ontmoetingskerk aan de Kanaalstraat 21 in Heerde.

Voor deze avond is het i.v.m. de geldende Coronamaatregelen noodzakelijk dat bezoekers zich van tevoren aanmelden. Zodoende kunnen wij zorgen dat er voldoende plaatsen zijn.
Dat kan via onderstaand inschrijfformulier of telefonisch bij Christine Steneker 06-29130061.

Onze Coronamaatregelen kunt u nalezen op de pagina Onze Corona maatregelen