Hans van Wieren: Tuinen anno Nu

IN VERBAND MET HET CORONAVIRUS GAAT DEZE AVOND NIET DOOR

Hans van Wieren neemt de aanwezigen mee naar allerlei soorten huidige en voormalige tuinen. Tuinen die je rond elke woning in de stad en op een dorp tegen zou kunnen komen .
Er is aandacht voor tuin ontwerpen, veel vaste en eenjarige planten, plantenbakken en bestrating. In een hoog tempo worden heel veel aspecten van de moderne tuinen rond woningen in steden en dorpen aangestipt. Speciale aandacht is er voor Stinsenplanten en andere voorjaarsbloeiers. Ook volgen we een aantal voorbeeldtuinen om die te zien veranderen onder invloed van gezinssituaties of vorderende leeftijd van de bewoners.
Tot slot een korte plantenquiz.

Locatie: De zaal van Welgelegen, Stationsstraat 2 in Heerde
We beginnen om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur is de zaal open.
Parkeerruimte is er voldoende op het naastgelegen parkeerterrein Het Groene Hart.