Bloemschikcursus 2021-2022

In het nieuwe jaar 2022 hopen we met een cursus bloemschikken van start te gaan.
Bij de herfstworkshop  26 oktober jl. hebben we samen met de docent geïnventariseerd wat de wensen  voor het  nieuwe cursus jaar waren.

We werken van 19.30 -21.30 uur.
Na koffie /thee en de uitleg en voorbeeld van de docent gaat ieder  voor zich aan de slag. Aan het eind van de avond kijken we met elkaar naar de mooie bloemstukken en horen we de adviezen/complimenten  van de docent, zodat je altijd met een mooi werkstuk naar huis gaat!

De docent is geregeld en de data zijn bekend en begin januari kunnen we u laten weten of we na de corona problemen op 24 januari kunnen starten.

Data. 24 januari, 14 februari, 14 maart en 11 april.

Docent : Ilse Kerkmeijer.

Locatie Episch centrum te Epe.(Van Ouds.) Hoofdstraat 46 Epe.

Kosten: €60,00 voor leden voor niet leden € 70,00.

Iedereen kan zich aanmelden, beginners of meer gevorderden.

Graag aanmelden via onderstaand formulier.

Namens de bloemschikcommissie wensen we iedereen een goede kerst en een mooie start in 2022, en dat we iedereen in goede gezondheid terug mogen zien.

De voorwaarden voor deelname staan hier.