Appgroep Plantenruil G&B N-Veluwe

Naast de Stekjesmarkt die twee keer per jaar wordt gehouden na afloop van de Inspiratie-avonden zijn er door het jaar heen altijd wel tuindingen die van eigenaar kunnen veranderen.
Doe daarom mee in de Plantenruil-app voor leden van onze afdeling. Heb jij iets over? Meld je dan aan bij de WhatsApp groep.
Het woord ruilen moet je ruim opvatten. De ene keer heeft iemand iets voor jou, een andere keer maak jij weer iemand anders blij.
Het idee is dat iedereen die plantjes, stekken, zaad, bollen of knollen of ander tuinmateriaal over heeft dit meldt in de App-groep. Andere leden van de groep laten weten als ze belangstelling hebben.
Steeds meer leden melden zich aan. Maar... hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dus doe ook mee! Want hoe meer leden, hoe groter de kans dat je iets van je gading vindt. Of dat jij juist iemand blij maakt met wat bij jou in de tuin over is.

De app-groep is een besloten groep, alleen voor leden van onze afdeling.