11 december: Kerstworkshop Bloemschikken.

In Epe wordt er 11 december een Kerstworkshop gegeven door Naomi Kok, zij geeft bloemschiklessen voor Groei&Bloei in Apeldoorn, Deventer en Twello.
Zij geeft met veel plezier de bloemschiklessen en is enthousiast om voor ons de kerstworkshop te geven.

Zij heeft een heel mooi eigentijds kerst arrangement bedacht, het is modern maar het heeft toch ook wel weer klassieke elementen in zich.

Op de foto is nog niet veel groen te zien maar tussen de kerstballen komen nog dennenappeltjes, dennengroen en de bloemen zijn afhankelijk wat ze op dat moment kan krijgen, maar het wordt in ieder geval een leuk kerststuk met veel sfeer zeker door de kerstlichtjes die er inzitten.
Het kerststuk wordt zo gemaakt dat je er lang plezier van kan hebben en voor de kerst kan je er weer nieuwe bloemen indoen zodat het lang fris blijft!

De Kerstworkshop wordt gegeven in MFC Kleurrijk in Epe en wel in samenwerking met de Buurtraad Hogeweerd waar wij het  wijkcentrum de Buurthoeve van mogen huren.

Locatie: De Buurthoeve, Wachtelenbergweg 19, 8162 XC in Epe
De avond begint om 19.30 met koffie en wat lekkers.
De kosten zijn voor leden € 32,50 en voor niet leden € 42,50.

I.v.m. de inkoop van materialen moet je je al vroeg inschrijven. Dat kan met het formulier hieronder tot 11 november.

Inschrijfformulier Kerstworkshop 2024