16 mei: Gardenista!

Met trots presenteert KMTP / Groei & Bloei het nieuwe jaarlijkse buiten-event Gardenista!

Van 15 tot en met 19 mei 2019 wordt het landgoed Ophemert de plek waar je alles kunt vinden omtrent groen en groenbeleving. Er is van alles te beleven. Er zijn showtuinen. Bloemstylisten hebben zich uitgeleefd in het kasteel en er is een landelijke, open bloemschikcompetitie. Tuinarchitecten en kwekers geven je adviezen. Er zijn workshops en masterclasses. Er is aandacht voor moestuinieren. Kortom, misschien wel te veel voor één dag.

Wij organiseren een bus en de toegangskaarten. Je hoeft alleen maar in te stappen. Maar bekijk van tevoren wel de uitgebreide website www.gardenista.nl om goed voorbereid op stap te gaan.

Dit keer zorgt iedereen zelf voor drankjes en lunch. Op het terrein zijn daar alle mogelijkheden voor. Van een eenvoudig broodje tot uitgebreide lunch. Een zelf meegebracht pakketje kan natuurlijk ook.

Vertrek vanaf het Transferium in Heerde om 9 uur. Aankomst in Ophemert, afhankelijk van de verkeersdrukte om ca. 10.30 uur. We vertrekken bij Gardenista! om 16.30 uur en denken dan om ongeveer 18.00 uur weer terug te zijn.

Kosten: Leden, hun partners en studenten: €30,- ; niet-leden €45.-