Bloemschikken in het voorjaar 2024

De cursus van dit najaar was een groot succes. Daarom organiseren we dit voorjaar twee bloemschikcursussen.
Eén cursus op de maandagavond en één op de donderdagmorgen.
De lessen starten in februari.
De cursussen worden gegeven door Ilse Kerkmeijer en zij heeft hieronder een stukje geschreven waarin zij zich voorstelt en vertelt nog steeds enthousiast te zijn over bloemschikken.
De cursus data zijn:
Maandagavond 12 februari, 11 maart en 8 april van 19.30 tot 21.30 uur. Deze cursus is al volgeboekt.
Donderdagmorgen 8 februari, 7 maart en 11 april van 9.30 tot 11.30 uur.
Locatie:
De Goudvink
Lange Veente weg 4
Epe
Kosten voor 3 dagdelen (de avond of de morgen)
Leden: € 30,00
Niet-leden: € 37,50
Opgeven via onderstaand formulier.

Ilse Kerkmeijer , Into style:
Ik geef nu alweer heel wat jaren met veel plezier bloemschikken aan de afdeling Groei & Bloei, het is een hele fijne hobby die nooit verveelt en waar je altijd in blijft leren en ontwikkelen.
Zelf heb ik de opleiding bloemschikken gedaan en later de lerarenopleiding in Groen/Bloem, maar ook ik ben nooit uitgeleerd en geniet elke les weer van alle mooie creaties die er gemaakt worden.
In de bloemschiklessen volgen we ook zoveel mogelijk de seizoenen en proberen we vooral materialen van buiten te gebruiken.
Door de lessen leer je ook heel anders naar de natuur te kijken, er is zoveel waar je vaak zomaar langsloopt of fietst en waar je soms zo mooi mee kunt werken.
Wat ook een groot voordeel is van samen bloemschikken is dat je van elkaar zoveel ideeën op doet! We starten de les altijd met een uitleg/demonstratie en daarna gaat iedereen aan de slag en help ik waar het nodig is. Aan het eind van de les bespreken we klassikaal alle bloemstukken en het is altijd weer geweldig om elkaars werk te zien.
De bloemschikopdrachten krijg je altijd ruim van tevoren en de materialen verzamel je zelf. Zo ontstaat er altijd een heel gevarieerd beeld tijdens de lessen. Ook fotograferen we alle bloemstukken en plaatsen de foto’s op de website. Heel leuk om daar eens een kijkje te nemen.
Kortom, een hobby die bijzonder de moeite waard is en misschien binnenkort wel de jouwe!

Aanmelding bloemschikcursus voorjaar 2024