Open tuinen weekend 8-9 mei GAAT NIET DOOR

We vallen maar met de deur in huis: Het bestuur van Groei&Bloei afdeling Noord-Veluwe heeft helaas moeten besluiten om het Open Tuinen Weekend van 8 en 9 mei niet door te laten gaan
De perconferentie van dinsdag j.l. bood te weinig aanknopingspunten om de verantwoordelijkheid te kunnen nemen om de tuinen open te laten gaan.
Het is heel erg jammer, maar het is niet anders.
Maar we gaan vol goede moed verder met het organiseren van het volgende weekend op 3 en 4 juli.
We houden jullie op de hoogte.

Wat wel door kan gaan...

Groei&Bloei Nationale Tuinweek 2021 gaat online!

Vanaf maandag 19 april t/m 17 mei heeft de organisatie van de Nationale Tuinweek van Groei&Bloei 5 prachtige gratis online events voor je georganiseerd.
Drie lezingen en twee rondleidingen! Het zijn livestreams waarbij je vragen kunt stellen aan de sprekers. Elk event start om 19.30 en duurt ongeveer een uur.
Meedoen is heel simpel en kan vanuit huis: ga op maandagavond vanaf ca. 19.15 uur naar https://tv.elba-rec.nl/uitzending/groei-bloei en je bent erbij.
Iedereen mag meedoen: leden en niet-leden.
Na afloop van de lezing is er veel ruimte voor het stellen van al je vragen!

De eerste uitzending, een rondleiding door de Keukenhof, is al geweest. Maar de volgende uitzendingen kun je op deze manier bekijken:

• Maandag 26 april: Dutch Wave door Leo den Dulk
  • Maandag 3 mei: Het kleurenpalet van de tuinontwerper door Modeste Herwig
  • Maandag 10 mei: Duurzaamheid en Biodiversiteit in de Hortus Botanicus Amsterdam. Exclusieve rondleiding door Gerdien Griffioen
  • Maandag 17 mei: Bloemen met Smaak door Roos van Unen & Kristel van Dijk

Zet de data maar in je agenda en kijk mee!

We volgen de Corona-ontwikkelingen.
We melden op onze website www.noord-veluwe.groei.nl als er veranderingen in onze activiteiten zijn.
En zullen, indien nodig, weer een Nieuwsbrief als deze sturen.

We hopen zo iedereen zo veel mogelijk op de hoogte te kunnen houden.
Mochten er vragen zijn dan zijn we bereikbaar via de op de website
genoemde e-mailadressen. (Tabblad 'Over ons/bestuur)

Wij wensen iedereen een goede gezondheid.
En geniet van alles in de vroege lentetuin.