bekijk online
Nieuwsbrief

Als deze Nieuwsbrief voor u niet gemakkelijk leesbaar is, bekijk hem dan online via de link rechtsboven in deze Nieuwsbrief.

Een geslaagde Open Tuinen Dag!

Het is alweer even geleden maar we willen het onze trouwe lezers toch niet onthouden.

Via deze link kom je op de websitepagina met alle foto's. Om nog even heerlijk na te genieten.

Een bijzondere fietstocht op zaterdag 10 oktober 2020

Denkt u ook wel eens: Wat kan ik met het regenwater in mijn tuin?

De afdeling Groei & Bloei Apeldoorn laat u tijdens een fietstocht zien hoe u op een duurzame manier hemelwater kunt opvangen, afkoppelen en in de bodem kunt laten infiltreren.
De fietstocht leidt u langs een aantal particuliere tuinen (die u ook kunt bezoeken) en gemeente initiatieven met afgekoppelde regenpijpen en wadi’s in verschillende stijlen. Ook krijgt u informatie over producten rondom infiltratiemogelijkheden.
De fietstocht is ongeveer 30 km lang. Er kan gestart worden tussen 10:00 – 13:00 in het Amaliapark, Brinklaan 268, 7311 JD in Apeldoorn. Gezien de algemeen geldende Corona maatregelen wordt er gespreid gestart. Daarom moet u zich vooraf aanmelden bij de site van Groei & Bloei Apeldoorn. (apeldoorn.groei.nl/activiteiten/fietstocht)
En hierbij geldt: vol is vol. U kunt daar ook uit 3 tijd-slots kiezen.
U ontvangt bij de start een routebeschrijving op papier met een korte uitleg van de stopplekken.

Kosten leden G&B € 3,-, niet leden € 5,-.

De organisatoren hopen op veel belangstelling voor dit waardevolle en interessante onderwerp en zien u graag op 10 oktober aanstaande!

Door Corona nog geen Inspiratie-avonden

We zouden het graag anders zien. Maar doordat Corona nog steeds niet weg is, lukt het ons niet om onze inspiratie-avonden zo te organiseren dat er naast veel informatie van een goede spreker, ook gelegenheid is om elkaar weer veilig te kunnen ontmoeten.
Daarom is besloten de avonden van oktober en november niet door te laten gaan.

We volgen de Corona-ontwikkelingen. We melden op onze website www.noord-veluwe.groei.nl als er veranderingen zijn. En zullen, indien nodig, weer een Nieuwsbrief als deze sturen.

We hopen zo iedereen zo veel mogelijk op de hoogte te kunnen houden. Mochten er vragen zijn, dan zijn we bereikbaar via de op de website genoemde e-mailadressen. (Tabblad 'Over ons/bestuur)

Wij wensen iedereen een goede gezondheid. En er valt nog volop te genieten van de najaarstuin!