Kerstworkshops

Op woensdag 18 december gaan we een gezellige kerstworkshop houden op een unieke historische locatie in het buitengebied!
Je hebt de keuze tussen de ochtend van 10.00-12.00 uur en de avond van 19.30-21.30 uur. Bij veel belangstelling is er ook een workshop in Heerde op donderdagmorgen 19 december. Voor koffie en iets lekkers wordt gezorgd.
Marianne ten Have en Jennie Schuiling gaan ons helpen om een mooi kerstuk te maken.
Alle verdere informatie staat op de website www.noord-veluwe.groei.nl bij Activiteiten onder het kopje Cursussen. Ook te vinden via deze link.

2020 : 55 jarig Jubileum

Ter gelegenheid van ons 55 jarig bestaan heeft het bestuur grootse plannen om dit met haar leden te vieren.

Een speciale feestcommissie is al een tijdje aan het werk om iets heel moois van het Jubileum te maken.

Op onze website www.noord-veluwe.groei.nl is een speciale pagina aangemaakt over dit jubileum. Die zal steeds weer bijgewerkt worden met de nieuwste gegevens.

Allereerst komt er op 10 juli een groot feest. Leden ( en hun partner) kunnen zich nu alvast opgeven. Op de website is hierover al van alles te vinden. Via deze link kom je er meteen.

Ook wordt er voor leden ( en hun partners) een speciale fotowedstrijd georganiseerd. Daarbij gaat het er om dat de tuin in 4 seizoenen wordt gefotografeerd. Daar kun je dus nú alvast mee beginnen. De herfst is een heel fotogeniek jaargetijde. Meer informatie over deze fotowedstrijd staat op de website. Met deze link kom je daar meteen.

7 november: De eerstkomende Inspiratie-avond.

Inspiratie-avond met natuurfotograaf Wim Weenink. Deze gedreven fotograaf heeft veel gereisd maar voelt zich in zijn provincie Gelderland als een vis in het water. Veel van zijn foto's hebben al in tijdschriften en op kalenders gestaan. Het wordt dus vast weer een inspirerende avond.

Locatie: De zaal van Welgelegen, Stationsstraat 2 in Heerde
We beginnen om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur is de zaal open.
Parkeerruimte is er voldoende op het naastgelegen parkeerterrein Het Groene Hart.

Alle informatie is te vinden op onze website www.noord-veluwe.nl . Met deze link kom je daar meteen.

Om alvast te noteren:

23 januari 2020 is weer de jaarlijkse ledenvergadering.

Daar gaan we weer net zo'n leuke avond van maken als de vorige keer.